Bugarska postigla milione od Gugla za oglase za turizam

Bugarska postigla milione od Gugla za oglase za turizam

Bugarska je obezbedila 2,5 miliona evra od Gugla za promovisanje turističke industrije zemlje na unutrašnjem i globalnom nivou, saopštila je 19.

Ključni cilj je uspostavljanje Bugarske kao atraktivne "četvorosezonske destinacije" za putnike.

Promovisanje turizma tokom cele godine

"Reklamna kampanja sa Guglom ima za cilj da istakne raznolikost bugarskih turističkih ponuda tokom sve četiri sezone", rekla je ministarka Dinkova.

"Moderni digitalni marketinški alati omogućiće nam da prikažemo prelepe pejzaže zemlje, istorijska mesta, kulinarska iskustva i još mnogo toga novoj publici."

Preimućske kinematografske lokacije

Inovativni aspekt uključuje prikazivanje bugarske kinematografske lokacije za snimanje u promotivnim materijalima.

Raznovrsne pozadine širom zemlje služile su raznim filmskim i TV produkcijama tokom godina.

Ovaj vizuelni pristup može da izazove interesovanje potencijalnih turista.

Dok bugarska turistička industrija prelazi u eru digitalne promocije sa ovom saradnjom sa Guglom, očekuje se da će povećana vidljivost na internetu povećati broj posetilaca i povećati reputaciju Bugarske kao privlačne destinacije tokom cele godine.

Više posetilaca znači izmene zahteva za ulazak

Očekivano povećanje turizma i globalna vidljivost za Bugarsku moglo bi da dovede do ažuriranja politike ulaska.

Sa pokretanjem programa izuzeća od viza za Evropski sistem informacija o putovanjima i autorizaciji (ETIAS) u maju 2025.

Efikasniji proces ETIAS-a mogao bi da podstakne veći broj posetilaca.

Potencijalni podsticaj za dugoročne boravke

Proširena promocija turizma takođe predstavlja mogućnosti za privlačenje dugoročnih stanovnika.

Niži troškovi života u Bugarskoj u poređenju sa zapadnom Evropom privlače strane penzionere, udaljene radnike, investitore i studente.

Vlada bi mogla da iskoristi reklamiranje destinacija kako bi istakla opcije za rezidentne vize, pristupačne nekretnine, univerzitetske studijske programe i poslovne podsticaje.

Pozdravljanje većeg broja imigranata poklapa se sa ciljevima Bugarske da poveća nivo stanovništva.

Isplanirajte svoj sledeći odmor u Bugarskoj što pre

Dok Bugarska započinje inovativnu reklamnu kampanju za digitalni turizam sa Guglom, naredni meseci će otkriti koliko je strategija efikasna u privlačenju posetilaca i čineći zemlju istaknutijom destinacijom tokom cele godine.

S tim što su kinematografske pozadine spremne za sledeću fotografiju epskog odmora turiste i četiri sezone ponude za istraživanje, sada je možda savršeno vreme da počnete da planirate sopstveni bugarski odmor.